tErbaEk !!

~♥~ waYang o wayang ~♥~

JANIN !!


hye u all...
assalamualaikum..
ha ni nk cite sket la...nmpk kan gambo kat ats tu ??stlh bbrp abad aku x tgk wyg akhirnya aku ter pergi gak haha…terima kasih pd si dia yg sudi menemani + membelanje aku berwayang…thanks to his mom krn bg duit kat anak dia tok bwk aku jln2…

sejujurnya ak sgt epi…thanks awk ! sy sgt syg awk ! thanks krn menunaikan hasrat ati sy utk menonton wayang…emm btw bukan ak nk cite sal aku date ngan die..tp ak nk cte sal movie ni…movie JANIN !! waaahhh seram je kan name nye…

sejujurnya ak feel agak frust with dis movie…asalnye kami nk tgk antoo kak limah…tp seat pnuh…tggal seat depan je…jnuh lak nnt nk dongak…at the end kami plih JANIN…
_ BUKTI PEMBELIAN_ huhu (,")(",)
bile kte tgk tajuk die msti kte akan pk baby kan…tp dr awl ak tgk cite ni ak dOk pk ane baby nye…ak dok tggu2 kaitan nye dgn janin.. c0z dis movie is about toyol yang menyerang sbuah kmpung..

akhirnya ak betanye gak laa ngan syg aku tuh.. then dy p0n gtau…toyol tu asalnya drjanin yg dipuja…o0o baru pahamm…tp cite neh bukan janin yg dipuja.. tp baby…tu yg peliknyaa…

so far…cite nie de la bad sgt…cume x memenuhi kriteria..ape2 pun jika tgk dgn yg tersayang pasti nya x bosan kan..haha gatai..haa dats all from me about dis sTory…spe2 yg nk cube meNoNton bole la CUBE.Try.TEST. huhu

tata u all~!

::AKUSYGKMU::



0 comments: