tErbaEk !!

MiMpi vS rEaLiTi


Ye oLLzerm kOrg waTpe jE eA x tiDo2 laGi?hadate ea?kE tGk tB??eRm pD kOrg2 yG aDe gF/bF jGe La Lek Lok ea..jGn saMpai daH Lari bRu nK nYesaLaKu nK sHarE kaT kOraNg miMpi aKu yG teLah pUn jaDi kEnyaTaaNmMpi die caMni




ALKISAH : suasna mse tu kat umah lame akuumah flatand denga cite agk KERAS sket la tempatnyeaku tak berape nk ingat jln ceritanyedipendekkan aku miMpi EX akudie waT sOMeTHng la kaT aKudie mcm dH bEnci giLe kaT akudlm mimPi tu die dok tiNgkat 3aKu nGah dOk bwh skaLi..kaT gRounddie USHA aku dgn waJah yg peNuh kEbeNcianhuu~ mengeRikan bEtoi laaKu taKotanD dLm Mmpi tu aku meNcari swiThat aKusLalu mcm tu labile aku ade mSLh ngan EX aku msti aku cri HERO akutp dlm mmPi tu die xde pUnsEdih aKutHen aKU terJage dGn badaN peLuh2tRos aKu tKot n nSeb bek ak cOntct HERO aku and die ePLylega La aKU bOle tdo nGan teNang

REALITI : hri inisgalanye terjadiaku try2 nk contact EX aku sbb mlm tu HERP aku psan x bek berdendamsO dgn niat suci murni aku nk mntk maafaku tgk fb dieterkezut aku tgk awek die SEXYstau aku taste die bukan mcm tuso aku pn tny lalast2 die mrh akudie wat status IN A RELATIONSHIPklo korg, pe korg pk??bukan awek ke tu??hemm die mrh ckp aku men serkap jarangbadigol tol!btoi la kan aku teka.nk mrh2 lakhem pelik aku manusie nini skrg die dok ngamuk2 nk menyumph seranah akumls aku lyn.yg penTing aKu dh MINTAK MAAF.menyayatkan hati betoin skrg ni betul2 die dh bencikan akun plg menyedihkanmy HERO xnk tlg mengurangkan kegusaran hati aku )=mengapa kamu tak mengerti tika aku amaat2 memerlukanmuakhirnya aku sendiridi sinilah tempat aku meluah

*kpd spe yg sudi bce aku ucapkan THANKS byk2 and aku doakan korg diberkati dan dilindungi oleh-NYAkesian dr aku yg KESEORANGAN )=

2 comments:

Miss Lady Iena Nazir said...

gile..

every lelaki dun want to hear bout gilfren die punye ex la..

even die nmpak mcm xkesah, tp die terasa tau dak..

ha lg 1, yg masa lalu 2, biarkan dia dan khidupannya..

yg mase depan ni, jage hati nya. jgn berlaku xadil pada dia..

dat's y aku serik bercinta dan menjanda smpai skrg..

no boyfriend?
no problem.

:p

ciK nAzyFaH said...

aku tau yg tu...tp...ade sbbnye aku wat cmtu...die tau sbbnye dan krn tu jgak die dgn aku...n die pn knal laki tu...pape pn sgla nye dh setel...tinggal aku ngn die...hny mampu berserah~!