tErbaEk !!

mAkcik bELaKang maSjiD


Salam ramadhan kareem~
Assalamualaikum smua!amacam pose?oke?cuace kat sini tersangatlah panasdugaan tol di bulan poselame ase nye x jot down sumthing so today im going to tell u about sum1tgk title pn korg dh tau kan ttg sapeoke MAKCIK BELAKANG MASJID??nape ngan die

Alkisah~kat masjid tempat aku salu dok solat teraweh..MASJID KATIade la sorang makcik nidie dok btul2 blakang masjidmakcik ni fes2 aku tengok macam pliknape??die suke sgt SENYUMoke la kalo senyumdie suke melebarkan senyuman a.k.a SENGIHmule2 aku dtg aku pn pelik gak nengok..senyum je dielame2 aku tpkemmm hebat makcik nisenyum jexde mslh ke die??

So ape ade pada senyuman??? kOrg suke snyum??percaya tak dengan senyuman boleh buat org suke kat kite??jOm tgk ape kuasa senyuman kite??


*      SENYUM ITU SEDEKAHsedekah dapat pahalaso snyum dapat pahala gak kan??
*      SENYUM ITU AWET MUDAsenyum dpt menegangkan otot mukeso jom snyum!
*      SENYUM RAHSIA BABY FACEsmlm  aku tgk JANGAN TIDUR LAGIrhsia arts2 babyface ialah dorang suke sangat snyum~
*      SENYUM MENGGAMBARKAN RAHSIA HATIbile kte snyum org blh Nampak sama ade snyuman kite tu senyum suke atau senyum duka
*      SENYUM PENYEMBUH PENYAKITbile kte sakit mesti kite sedih..tp utk melawan kesedihan kte kena lah sntiasa tersenyummelambangkan ketabahan kite menghadapi ujian-NYA
*      SENYUM BUAT HARI KITA CERIADr FAdzilah KAmsah selalu ckp bile kite bangun tidur kte pandanglah cermin dan ukirlah senyumaninsha-allh kite akan melalui hari2 yang penuh dengan keceriaan~
*      SENYUM PEMANIS WAJAHkalo muke kte x cantik skalipun percaya lah kite akn nampk cantik bile sntiasa mempamerkan senyuman~
*      SENYUM ITU IMANorg yg sentiasa tersenyum adalah org yg tabah menghadapi ujian-NYA

So..jOm jadi macam makcik belakang masjid ni (sory, tataw name die huhu) yang senantiasa tersenyumseronok je aku tengok makcik nimoge aku juge dapat sentiasa tersenyum kat semua org!!yay!

Senyum itu mudah
Tapi sukar diukir
Senyum itu indah
Tapi sering disorok keindahannya
Senyum itu sedekah paling mudah
Mengapa malu melakukannya??
RENUNG-RENUNGKAN~ 

0 comments: