tErbaEk !!

~♥~need u dear ~♥~

HATI INI MILIK SIAPA??

Seringkali aku memikirkannya…
Siapakah pemilik hati ini??
Adakah dia??atau kamu??
Mampukah hati ini tercatat 2 nama??
Sungguh…aku buntu…

Aku tau aku syg kamu…
Tapi cintaku pada nya belum terhakis…
Aku tau aku inginkan kamu…
Tak mampu hidup tanpa kamu…
Sejak dulu lagi…sejak dulu lagi sayang…

Aku inginkan kamu tiap waktu dan ketika…
Aku sanggup kehilangan dia dari kehilangan kamu syg…
Masihkah kamu ragu lagi syg ku padamu??
Sungguh aku keliru syg…
Aku tau hati ini banyak melukai dirimu…
Diri ini banyak memberikan kesakitan pada hati kamu…
Namun percayalah….
Hati ini ingin bertemu pemiliknya…
Hati ini milik sekeping nama..,
(ingin sekali aku nyatakan namamu…namun…)


Ya ALLAH…
Milik siapakah hati ini??
Ingin sekali aku mengetahuinya..
Tak sanggup lagi ingin berteka-teki…
Tak sanggup lagi ingin melukakan hati sang pemilik cinta…
Yang begitu setia menanti….sejak dulu lagi…

Kadang-kadang aku rasa ingin lari dari semuanya…
Dari dia dan juga kamu…
Tapi aku tak mampu sayang…
Terlalu sayangkan kamu…terlalu inginkan kamu….
Terlalu ingin memeluk dirimu agar kau tahu aku sentiasa ada bersamamu…

Ya Allah ya Tuhanku…
Hanya pada-MU tempat ku berharap..
Tempatku berlindung dari syaitan dan jin yang menghasut…
Satukan hati ini dengan hatinya…sang pemilik cinta….
Hati ini inginkannya….
Maka jika benar hati ini miliknya maka satukan hati kami
Jika tidak, aku ingin jua jika diizinkan-Mu Ya ALLAH…
Sungguh aku sayang kamu…sepenuh hati…

To my hero, I know im not perfect for u…u  can get better than me…im sorry 4 hurting u too much…I dono how to xplain anymore…I want u in my heart….i want u…pliz be beside me forever….forever dear….pliz don’t leave me..can’t bear without u….luv u my hero….need u...really need u...sorry....”

2 comments:

Unknown said...

smoge awak bertemu dgn pmilik rusuk awak ~~sye doakan awak...may Allah bless yOu...(~_~)syg kamOo

ciK nAzyFaH said...

tQ iman...moge2 pemilik hati ini adalah dia...walau dia seakan-akan tidak mahu mengerti huu~