tErbaEk !!

~♥~nOt fEeLing wELL~♥~

aSsaLamUalaikUm semUa…erm..penat menaEp…aiyaa~aku lak Lupe nK save..sEnget beTui..xpeLa…aku buKan waTpe pUn…sMntara tGgu kaWan aKu saMpe anta baRang..meh Le aKu taEp laGi sEkali…erM aLkisahNya akU baru jE saMpe taNjung maLim….kena baLik UPC smule utk jOin MSK…nak taknak dgn kemalasan aku pUn pULang seMuLa…eRm teriNgat kate2 maK aKu, “hang ni beso atas ketapi je la…ulang alik sana sini…” huhu betoi jugak tu mak aku cakap…asyek muke aku jE yg nEk tRen…saMpai cite yg saLu paSang kaT tRen pN aku dah hafaal dah hehe…

aCtLy aKu nk sTory symptom yG akU baRu paSan haRi ni…tiap kaLi baLek je msti siMptOm2 ni mai..meh uSha symptom apeKah??

  • ü  TIDO x LENA…haa dia mai dah…yg ni meMang aKu geRam la kaLo die Mai…nape Tah aKu pastinya x Lena tiDo…tidO je tP msti jaGe aWai dah tU x bOLe tiDo daH…pasai pe ye??huhu ate dah baju x siap kemas lagi MacaM nak LeNa tiDo nYe…hUrm ni La aKu…wAt kiJe sUme last minute…daH bese kaN…kaLo waT awaL pUn mSti bYk yG tinGGaL…so naK x Nk keNa la bGn aWaL…

  • ü  X LALU MAKAN…eRm daH tiKet paGi so keNa baNgun paGi…baNGun je sAh2 daH LapO..tP x TAk taU Lak naK makaN pe…sALU mak aKu masaK tP saLu je aKu x LaLu maKan tp LapO tahaP gaBan…aish macam2 bEtuL Laa…
  • ü  SAKET PERUT…ha..ni la akibatnye bile aku makan…uLang aLik pi tOileT…tu paling x TahaN…bek xyah maKan kan…
  • ü  LOYA…aish mCm pReGnanT lak kaN…heM peRut kOsoNG..makaN x LaLu…daH makaN kua baLek..mNe x Loya…memaNg x taHan bEtOi la…
  • ü  SYAHDU…yg ni pLg meNcaBo skaLi…saLu je Ase seDih bile keNa tiNggaLkan uMah…yeLa…pikiran bUkan2…tKut ni yg teRakHir kaLi akU jeJak kaki ke Umah…huhu tu La tAcin sKet tuh…

Ni La sEdiKit x BanYak aKu nYew perangai bile time2 nak pUlanG..huhu mengade betul kan…Oke La…aKu acTLY ase naK peNgsaN dah ni…mAne taH mamaT ni..lamBat tOL..oKe seKian sAje…

0 comments: