tErbaEk !!

~♥~ce cite ~♥~

AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
hem penah x korg jerit mcm ni??aku pon ta penah...sonok an kalo dapat jerit..aku tengah geram ni...geram sgt...mungkin kalo korang bace mesti korang anggap aku ni suka emo2 kan??emm mcm tu la kwn2 aku cakap coz aku salu post pelik2 kat fb...actly ni la cara aku nak lepas geram...wat je penulisan...kdg2 x smua geram tu kita boleh lepaskan....tambah2 geram ngan yang tersayang...takkan la sesenang ati kite nak marah kan??geram ngan mak contohnya...nk mrh mak??nk tengking??mesti la x kan...so smtime x smua benda kite blh lepaskan...cmne korg lepaskan geram ea??kalo ase nak share meh la share ngan aku...em tp kalo aku memang x pandai nk lepaskan...coz aku tak pandai marah orang...coz bile aku marah aku sendiri yang nangis...emm plik kan??huhu~...tp ALHAMDULILLAH...DIA beri aku satu anugerah...aku ni cpt sangat maafkan org...walhal dalam hati dah buat satu tekad nak benci orang...tp bile orang tu tego o buat bek terus lupe mslh aku ngan die...hemm kekadang tu marah gak kat diri sndri...apsal laa terlalu bek sgt...tp tu smua anugerah ILAHI...dan berkat didikan mak abah aku...tengah geram ni...sedih pun ade gak...aku ada seorang sahabat yang aku sayang....tapi masalah die ni die tak suke share masalah ngan aku...ok fine!tu hak peribadi die tapi yang jadi masalahnye bile kesannye melekat kat aku...tempiasnye kena kat aku...ha tu aku angin sket tuh...bukannye aku tak cube tanye...dh caring tahap dewa dah...xkan aku nak paksa lak die cite kan...bile aku tanya tamo jawab...so bile aku melenting die marah lak...tak ke sdih tu...aku ni dah la tak boleh orang mrh2...ish geram beno aku./..tapi ape nak buat...aku bukan pande marah...marah pun bagai mencurah air ke daun keladi...waahh pande lak aku haha...hemm cm tu la cite nye...kpd si die kalo terbace satu aku pinta...cite la...ce cite ce cite...aku nak dengar....nak sangat...aku tak larat nak gaduh dah...aku tak larat nak nanges dah...ko tau aku syang ko..s.ekian...nak bace bace laa..tanak bace sudah...tata~

0 comments: