tErbaEk !!

~♥~TATA )= ~♥~

SELAMAT TINGGAL TANJUNG MALIM
Akhirnya..bulan 5 berakhir sudah…hari terakhir di bumi TANJUNG MALIM…hem hari yg penuh dengan kedukaan…mengapa??apa terjadi??nk tau…yuk! Teruskan pembacaan..

ALKISAH…hem actually aku bakal attend 1 pogram yang lame aku nanti2 kan…nk jadi fasilitator…yep..!aku takde bakat…aku takde pengalaman…dats y aku ingin memulakan langkah…mencari seberapa banyak yang boleh untuk mse hadapan aku…pogram besa…dpt ELAUN RM300…spe tanak….mungkin terdapat sedikit kesalahan niat di situ…tp aim aku nk cari pengalaman…supaya cuti aku tak sia2…3 bulan…bukan sekejap beb~!hem malangnya…di saat-saat akhir aku telah disingkirkan….)= salah siape??hem aku sendiri tak pasti…yg penting aku sgt2 kecewa…dengan diriku…aku tau mengapa aku yg perlu disingkirkan…aku sedar siapa aku..bukan sesiapa…tiada ape yg perlu dibanggakan…mereka2 yg lain lebih gah…lebih hebat…tp slaahkah insan kerdil ini ingin memulakan langkah??harapanku hancur…hatiku remuk…saat2 akhir penyertaan perlu dilimitkan dan akhirnya aku lah mangsa…hem YA ALLAH..berat UJIAN-MU namun hanya keredhaan yg menguatkan aku…nk wat cmne…aku sndri tak tau nk ckp pe…PATAH HATI…sungguh…mungkin ada hikmah-NYA…peluang yg aku nanti2 kan akhirnya hanya angan2…aku masih lemah…aku msih dipandang enteng….akhirnya AKU MASIH AKU…KDG2 aku t'pk seandainya yg KOSONG ini tak diberi peluang mcm mne nk bg PENUH?hemm salu kan mcm tu...mesti cri yg berpengalaman...jd bile mse nye yg xde pnglmn ni nk membina pengalaman??hem itulah realitinya dlm kehidupan skrg ni...
mood aku tika ini )=


Di saat2 ini aku perlukan seseorang…ye…si dia…yg paling dekat ngan aku…tempat aku bermanja…tempat aku mengadu…tempat aku meluah…NAMUN…ujian msih berterusan…aku melalui LIKU-LIKU KEDUKAAN berseorangan…ya!aku punya teman…aku punya family…mereka msih ada…namun masih tidak lengkap dengan ketiadaan dia saat-saat ini…aku tau aku yg bersalah…terlampau mengikut hati…aku sakitkan die…SAKIT…I know…tp krn dirinya terlalu EGO…aku teringin nk tau isi hati die…jd aku terpaksa guna cara yg agak kasar…akibatnye…aku merana..hem tp..aku amat berharap dirinya berasa tenang setelah berjaya meluahkan…biarlah kesakitan itu aku saja yang rasai…bukan die…hari ni hari terakhir aku dan dia…lepas ni kami terpaksa berpisah 3 bulan..hem lame tu….teringin nk jumpe saat2 akhir mcm ni…namun aku faham…die tanak…hatinya masih terluka…aku seakan-akan hilang sebelah kaki…remuk sebelah hati…slh stu sbb aku join pogram waktu cuti pn sbb die..aku nk bsama die…tp…segalanya hampa…die terlalu bz dengan keje die…akhirnye AKU SENDIRI….YA ALLH seandainya kau dengar kata hatiku…tunaikanlah permintaan hamba-MU ini…buat si dia…mungkin kte berpisah seketika…mungkin hatimu telah patah…mungkin perpisahan seketika ini perit utk aku….namun hanya satu… “AKU SAYANG KAMU!!” sy sgt menyayangi awk…sy minta maaf ats kekasaran bahasa….im so cruel to you..jge diri baik2…sy teringin nk jmpe awk mlm ni tp…sy tau segalanya pasti hambar…im sorry~!

Hem kpd korg2…don’t u try to do this stupid thing…huhu~insha-allh ade hikmahnya..n ape yg berlaku,,take it as a challenge…don’t be sad…yeaahhh!!takpe la…sekurang-kurangnya aku dapat pi JOHOR…yes3!!cuti2 makan angin…bole buang semua tension2….oyeah!!oke la…aku bru balik keje…gaji pn baru dpt walau ciput…n nk solat n kmas barang…sok nk berambus dah…

SELAMAT TINGGAL TANJUNG MALIM!!
SELAMAT TINGGAL KEDUKAAN!!

0 comments: