tErbaEk !!

hOLIdaY!!


sElaMaT haRi sEnin sEmuaeRm lame aSenYe x meNataP bLog kU iNibYk jE benDa nK jOt down tp x tErbUat dEk keMaLasaN yg mELaNdahuhu~ eM meMandaNgkan cUti dahPun bErMULax kirE la cUti sEkOLaHcuTi sEm waiMa cUti dOt dOt uTk gEguRL hehe..sO akU nk sHare sKet wHAT I aM gOinG tO dO dUriNg hOLidaY!!

jOm lihaT sEnaRai sEmak aKu dUrinG hOLidaY

*      LESEN O LESEN  haa..ni visi dan misi yg utamaemm msti cam lwk kanumo dah 20lbh tp bwk moto pn x reti..huhu nk wat cmne..x diberi ruang n pluang..so cuti ni alhmdulillah terbukak hati abah utk bagi kedua-dua anak gadisnye yg cun2 utk amek lessen moto n ketelessen bus pn oke gak! Huhuso harapnya aku berjaya la mendapatkan lesen..cuak gak..tp aku harap gak ak dpt lulus coz bole la aku merempit pi kuliah huhu~ motif sgt kan

*      JOIN CONTEST  huhuni nme nye xde kejeaku ase cuti2 ni ak nk join mne2 contest yg bole dpt hdiah..huhualaa kan kat paper byk je contestkat blog keso maybe im going to join dat contest

*      KERJA- oh noyg ni x bolehem teringin gak nk kije tp mak x bghem anak manje tol!huhu so aku pn cari kije sndiritgk r kat tenet mne2 yg bole dijadikan sbg keje di waktu cuti

*      NOVEL  haa..motif sgtwalaupun ak bukan peminat noveldisebabkan nothing to do so aku pn merancang nk hbiskan novel  akak ak yg belambak2 tut aku gtau u all ea novel pe aku bace

*      ON9  of coz!!mengupdate blogfbymso spe2 ase nk teman akumeh la..

*      MESEJ BERSAMA YG TERSAYANG  haha ni bukan wktu cuti pn ak wat gaktp tbe waktu cuti dh out dh benda nihem sebok bebeno beliauso tata to my fonhehe~

Oketu je kot yg aku plan nk wathem korg ade ke plan??huhu..meh share2 ngan aku..moge cuti korang dipenuhi dengan smthg yg bermanfaathepi oliday smua!!

0 comments: